Každý správný obchodník neustále uvažuje nad tím, jak zvýšit své tržby, jak svou nabídku více zviditelnit a udělat ji pro zákazníky ještě více atraktivní. A v tomto případě je úplně jedno, zda se jedná o drobného živnostníka anebo gigantickou firmu, všichni mají stejný cíl – být dobře vidět a prodávat co nejlépe.
Jenže co dělat v případě, když si nemůžete dovolit drahou reklamu?
Lidé si většinou myslí, že bez reklamy se nikdo neobejde. A často tak v propagaci utopí nemalé peníze, protože dobrá a opravdu viditelná propagace je drahá.
Jistě se všichni shodneme na tom, že zviditelnění je potřeba, bez toho se zkrátka nikdo neobejde. Jenže když se jde na celou věc chytře, ani zviditelnění nemusí být drahé, a přitom bude maximálně efektivní.
Chcete vědět, jak se lidem šikovně dostat do povědomí?
Zkuste to třeba tak, že si pořídíte snadno zapamatovatelné telefonní číslo. Možná to může znít divně, ale je to opravdu tak, v praxi bylo mnohokrát ověřeno, že takový způsob funguje. Ovšem jen v situaci, kdy máte opravdu nápadný a na první pohled zapamatovatelný kontakt, který už nikdo z hlavy nepustí.
Jestliže to tak má být, musíte si pořídit zlaté číslo – tedy takový telefonický kontakt, který je na první pohled jasně nápadný svou číselnou kombinací. Může se jednat o dvojice či trojice, postupku, anebo jinou snadno zapamatovatelnou kombinaci.
A právě ta může rozhodnout v okamžiku, kdy jde o všechno!
Třeba v situaci, kdy zákazníci chtějí využít vaši nabídku, ať už se jedná o zboží či služby. Když budou kontakt stále nosit v hlavě, nezaváhají ani chvíli, a hned se s vámi spojí. Ovšem kdyby kontakt museli hledat, dost možná by narazili na nabídku konkurence, a vy byste o svou zakázku přišli.
Jak je tedy vidět, tak když kontakt na vás nosí lidé v hlavě, může se to vyplatit – jakmile zatouží po tom, co nabízíte, budete první, na koho se obrátí!