Je faktem, že prakticky každý z nás má doma nějaký reklamní předmět. Většinou jsme jej získali jako dárek za nákup, někdy nám byl dán při nějaké promoční akci, kterou daná firma pořádala. Ať už jsme jej však získali jakkoliv, není pochyb o tom, že doma minimálně jedno máme. Zde je nutné poznamenat, že zdaleka ne všechny věci se hodí jako reklamní předměty. Základním požadavkem zde bývají nízké výrobní náklady a vysoká využitelnost. Čím častěji jej totiž lidé budou používat, tím více se jim jméno naší firmy dostane do paměti, a tím je také vyšší šance, že si jej všimnou i ostatní lidé.
S ohledem na to je však dobré vědět, že i zde je nutné cílit na určitou skupinu zákazníků. Je vhodné vědět, pro koho jsou naše základní produkty určeny, a podle toho volit i ty propagační. Jedním z příkladů mohou být klíčenky na krk. Zde se velmi často jedná o šňůrku ve firemních barvách a s jejím jménem, na kterou si člověk připevní klíče a dá si ji kolem krku. Je však jasné, že valná část dospělých toto neocení. Většinou totiž nechceme chodit s klíči na krku, které nám budou chrastit při každém kroku. Je tedy jasné, že cílová skupina je zde odlišná.
Tu tvoří především děti a mladí lidé. Ti tento typ klíčenek využívají, neboť je to nejbezpečnější způsob, jak zajistit, že neztratíme klíče a nikde je nezapomeneme. Ani chrastivý zvuk jim až tak nevadí, neboť jsou ve společnosti lidí, kteří to mají nastaveno stejně. Z tohoto důvodu je najdeme především u firem, které nabízí produkty i pro mladé lidi. Zdaleka nejčastěji je to elektronika, součástí jsou však také i mobilní operátoři – dnes mají svůj vlastní mobil už i malé děti, a ona klíčenka může být dobrým místem, kam jej pověsit, aby se neztratil.
Je tedy jasné, že ačkoliv rozhodně není pro každého, své výhody určitě má, a není dobré je podceňovat.